Ennyire futja

5 futó, ki tapasztaltabb, ki kevésbé, nekivág az ultrabalaton 212 kilométeres távjának. A blogban szeretnénk naplózni és megosztani a felkészülésünket, majd később tapasztalatainkat.

Friss topikok

  • nemethandrea6: Szia! Most találtam a cikkedre. Hasonló tünetekkel, hasonló helyzetben vagyok... Magam keresem a m... (2021.02.17. 08:21) Vertigo
  • pantomimes: @bencsikp: én is mennék jövőre, persze jövő év elején legyen nagy a lelkesedés!! Én most úgy látom... (2016.06.03. 08:10) Az én ultrabalatonom
  • bencsikp: Azt gondoltam, hogy ha nem írom meg gyorsan, újra hónapokat csúszna vagy el is maradna. De kit is ... (2016.05.31. 10:57) Minden nehézség ellenére: UB 2016
  • bencsikp: Alakul ez! Csak így tovább! (2016.04.22. 21:39) 100
  • bencsikp: Köszi! Kicsit stresszes is volt, folyton azt számolgattam, hogy hány nap vagy hány kili hátrányban... (2015.06.04. 12:59) 2014-ben 2014 km-t futottam...

4. Borvidék félmaraton, Szekszárd, 2013.05.11.

2013.05.12. 23:28 - Sekiwake

Címkék: verseny beszámoló szekszárd futás aszfalt terep

Már tavaly is ki akartam próbálni ezt a dimbes-dombos futóversenyt, de akkor egy baráti találkozó miatt nem jött össze. Idén azonban igen. Az utazás nagyszerűen alakult a Pulzus Futóklub Szeged csapatával. Már a rajt előtt bő másfél órával minden  a helyén volt, beneveztem, átöltöztem. Idő volt, tudtunk kicsit dumcsizni az Ennyire futja csapat jelen levő tagjaival (Navixaf, Tibor), még egy fotót is készítettünk.

2013_szekszard_01.jpg

Melegítettünk, a rajtba beálláskor az Utunk ultraba blog prominenseivel váltottam pár szót.

Rajt után egy sík szakasz következett, vártam az első emelkedőt. A pulzuson fel is ugrott, elhatároztam, milyen érték felett fogok sétára váltani. Ezt a döntésemet később többször felülbíráltam. 2 km körül Eszko és Zola előztek meg (Marosmeneti mocorgók), rövid stratégiai megbeszélést is tartottunk az előttünk álló versenyekről. A gyors fiúk elléptek én pedig Navixafot értem utol 4 km körül és úgy döntöttem, a jó társaságot nem hagyom ott, vele tartok (remélem, ő sem bánta meg, hogy nem inkább a zenét választotta a hülyeségeim helyett). Régen futottunk együtt, sok mindent meg tudtunk beszélni (még jó kis oldschool vicceket is felemlegettünk, bár ha jól emlékszem a Ford Fairlane sztorikig nem jutottunk el...). A frissítőpontok kínálatát kihasználtuk, a meredek emelkedőkön belesétáltunk, és lábkímélési célból a nagyon meredek lejtőkön is sétára váltottunk. 16 km kürül már nagyon éhes voltam (az ebéd ugye a rajt miatt kimaradt), de valami hihetetlen üzleti érzékről tanúbizonyságot téve valaki 17 km-nél réteseket árult a  futóknak. Nem tudom, hányat adott el aznap, de az életemet megmentette az a túrós-meggyes (milyen jó, hogy volt nálam pénz). A végén egy katonás hajrára is futotta, kellemes futás futás volt. Úgy érzem, ha feszesebbre fogom, talán 10 perccel lehettem volna gyorsabb (24 km, 650 m szintemelkedés, 2:49).

Célbafutás után kis nyújtás, egy hideg szénsavas üdítő, aztán elköszönés a Budapestre és Makóra indulóktól. Átöltözés után összeálltunk a szegedi futócimborákkal egy képre a finisher pólóban (amit nevezéskor ideadtak).

2013_szekszard_02.jpg

Leültünk még egy kicsit átbeszélni az élményeket, aztán hazaindultunk. Intenzív zivatarzónákon autóztunk át, helyenként a szakadó eső félelmetes, helyenként viszont a gőzölgő aszfal látványos volt. Kellemes nap volt, jó idő, szép futóútvonal, kellemes társaság.

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyirefutja.blog.hu/api/trackback/id/tr15297373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bencsikp · http://ennyirefutja.blog.hu 2013.05.13. 14:50:32

Szép volt! Mennyiért adták a rétest? Borospince is volt? Az utunkultrába a Facebookon azt is megkérdezte, hogy jövőre hány km lesz a "félmaraton" Szekszárdon...
Jövőre talán én is eljutok oda.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2013.05.14. 23:36:51

@bencsikp: A rétes 300 Ft-ért a borospince kijáratánál volt. Egyébként épp csak bementünk, azt hittem, legalább egy folyosón végigfutunk.
Egyébként én nem éreztem terhelőnek, hogy több volt, mint egy félmaraton, de persze nem is tettem oda teljes mellszélességben magamat.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2013.05.17. 08:34:41

Nagyon érdekes verseny ez, minden évben olvasom a beszámolókat és inkább egy futással egybekötött borkóstoló jut eszembe, de kell ilyen is :)

Remélem egyszer eljutok én is!
süti beállítások módosítása