Ennyire futja

5 futó, ki tapasztaltabb, ki kevésbé, nekivág az ultrabalaton 212 kilométeres távjának. A blogban szeretnénk naplózni és megosztani a felkészülésünket, majd később tapasztalatainkat.

Friss topikok

  • nemethandrea6: Szia! Most találtam a cikkedre. Hasonló tünetekkel, hasonló helyzetben vagyok... Magam keresem a m... (2021.02.17. 08:21) Vertigo
  • pantomimes: @bencsikp: én is mennék jövőre, persze jövő év elején legyen nagy a lelkesedés!! Én most úgy látom... (2016.06.03. 08:10) Az én ultrabalatonom
  • bencsikp: Azt gondoltam, hogy ha nem írom meg gyorsan, újra hónapokat csúszna vagy el is maradna. De kit is ... (2016.05.31. 10:57) Minden nehézség ellenére: UB 2016
  • bencsikp: Alakul ez! Csak így tovább! (2016.04.22. 21:39) 100
  • bencsikp: Köszi! Kicsit stresszes is volt, folyton azt számolgattam, hogy hány nap vagy hány kili hátrányban... (2015.06.04. 12:59) 2014-ben 2014 km-t futottam...

Vivicitta - kicsit más szemszögből...

2011.04.13. 22:42 - Navixaf

...avagy lejárt szavatosságú cuccot rakni a befutócsomagba = NEM MENŐ (szerintem)


Igazából a feleségem szúrta ki - aki a családban elharapózott ételallergiák miatt mindennek elolvassa az összetételét -, hogy a Verbena "Csipkebogyó ízű töltött keménycukorka C vitaminnal" készítmény hátoldalán valami fekete filccel le van festve. Ő persze a festésen át is el tudta olvasni, hogy a lejárati dátumot próbálták eltüntetni a gondos kezek.

Nem gondolom, hogy bárkinek baja lenne a lejárt termék elfogyasztásától, de ez valahol elvi kérdés (szerintem).

Ti mit gondoltok erről?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyirefutja.blog.hu/api/trackback/id/tr242824510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibs71 2011.04.14. 00:29:44

Magyarország... Itt ennyire futja.

rodriguez 2011.04.14. 08:04:48

Ez tényleg kellemetlen... Én mondjuk megettem az egyiket, mert éhes voltam, nem lett semmi bajom. De azzal maximálisan egyet értek, hogy ilyet nem kellene...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2011.04.14. 08:54:11

@bitliszbá: tök kamu duma "a csomagoló cégünknél még a régi dátumos fólia volt" MUHAHAHA
nagyon ciki ilyen egyértelmű bullshitet kirakni.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.04.14. 09:14:14

@Tibs71: Nono, ne viccelődjünk kérem a csapatnévvel :-)))

@rrroka: Egyetértek, micsoda hazugság! Méghogy régi fólia. A lejárati idő minden nap megváltozik, tehát azt minden nap újra rá kell pecsételni a csomagolásra.

Egyébként egy pillanatig azt hittem, hogy ismét lehet szerezni gyermekkorom kedvenc csipkebogyós pillecukorkájából....
Most látrom, hogy ez keménycukorka... le vagyok törve....

pannonfunk 2011.04.15. 17:55:49

Én megettem és nem lett semmi bajom tőle. Nekem nagyobb gáz volt az abonettes cucc, alig volt sós. Még szerencse, hogy a feleségem hozott egy csomag sós pörkölt napraforgómagot, jól jött a Na pótlás a futás után. Mivel felkészülés során nem ettem-ittam semmit az edzéseken, a versenyen nem akartam kísérletezni, csak annyi vizet vettem, amivel a szájam átöblítettem és az arcomat megmostam.
süti beállítások módosítása