Ennyire futja

5 futó, ki tapasztaltabb, ki kevésbé, nekivág az ultrabalaton 212 kilométeres távjának. A blogban szeretnénk naplózni és megosztani a felkészülésünket, majd később tapasztalatainkat.

Friss topikok

  • nemethandrea6: Szia! Most találtam a cikkedre. Hasonló tünetekkel, hasonló helyzetben vagyok... Magam keresem a m... (2021.02.17. 08:21) Vertigo
  • pantomimes: @bencsikp: én is mennék jövőre, persze jövő év elején legyen nagy a lelkesedés!! Én most úgy látom... (2016.06.03. 08:10) Az én ultrabalatonom
  • bencsikp: Azt gondoltam, hogy ha nem írom meg gyorsan, újra hónapokat csúszna vagy el is maradna. De kit is ... (2016.05.31. 10:57) Minden nehézség ellenére: UB 2016
  • bencsikp: Alakul ez! Csak így tovább! (2016.04.22. 21:39) 100
  • bencsikp: Köszi! Kicsit stresszes is volt, folyton azt számolgattam, hogy hány nap vagy hány kili hátrányban... (2015.06.04. 12:59) 2014-ben 2014 km-t futottam...

Hip-hop Futóblog!

2011.03.26. 22:44 - Navixaf


Hétközben mindenképpen akartem még futni egyet a rossz idő beállta előtt - végül csütörtökre esett a választás. Úgy terveztem, hogy 4 körül hazaérek a munkából, és még napsütésben indulok előbb egy rövid körre a fiammal, majd egy hosszabbra egyedül, a patakparton.

Nagyon sok dolgom volt, a hazaindulás időpontja egyre csak csúszott: végül csak 5 óra után indultam haza. A fiam nem jött, mert megfájdult a torka, így is mire összevakartam magam már 6 óra múlt. Ekkorra már lenyugodott a nap, és gyorsan zuhant a hőmérséklet, mégis rövidnadrágban, hosszú ujjú melegítőben és a hupizöld Nike pólóban indultam el (meg is dícsérték a "pulóverem" színét).

A lakótelepen át mentem a patakpartra, és kicsit behatoltam a 16. kerültbe is a sashalmi kiserdőnél (az erdőbe nem nagyon mentem be, mert már erősen sötétedett).


A patakhoz visszatérve döbbentem rá, hogy elég erős szél fúj a patak mentén, így kicsit kellemetlen volt a Csömöri útig tartó szakasz. Visszafelé viszont nagyon kelemes volt, nagyjából a szél sebességével egyező tempót mentem, egyáltalán nem fáztam. A Mogyoródi úti keresztezőésnél pont előttem fordult valaki egy Futóblog-szerű pólóban. Amikor közelebb értem, láttam, hogy tényleg Futóblog pólóról van szó (mert "mindenkiben van egy kis DaMartian"). Még közelebb mentem, és kimondtam a jelszót: "Hip-hop Futóblog!". Működött :-)

Évika futótársnővel ismerkedtem meg, aki ugyan a blogon nem nagyon kommentel, de rendszeresen fut 5km körüli távokat. A Füredi útig beszélgettünk, onnan én hazafelé vettem az irányt ő pedig ment tovább a Kerepesi út felé.

A lakótelepen futva aztán beleakadt a lábam egy aszfaltgyűrődésbe, és akkorát taknyoltam, hogy beleremegett az egész 14. kerület.

Mivel rövidnadrágban voltam, ruha nem sérült, csak mindkét térdem amortizálódott teljesen és a kezeimet meg az egyik könyökömet ütöttem meg nagyon.

Azért miután föltápászkodtam, továbbfutottam, egészen hazáig :-)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyirefutja.blog.hu/api/trackback/id/tr472774454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.03.27. 10:29:47

És végül hány km lett? Van amikor az ember úgy érzi minden ellene van, engem a szembeszél szokott a legjobban zavarni, tegnap kaptam is belőle bőven, póló+rövidnadrág kombóban voltam, fáztam is, úgyhogy csak egy 10-es lett, bár tegnapelőtt is mentem egy 11 km-t. Amióta újból futok a sebességem elkezdett javulni, tegnap már 5:30as kiliken belüli időket toltam végig. Az is igaz, hogy igazán hosszú távot még nem futottam, de hamarosan annak is eljön az ideje :)

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.03.27. 18:09:39

No, a mai óraállítással véget is értek a fejlámpás futások. Legalábbis normál esetben nem kell egy késő délutáni futihoz lámpa. Tegnap én 9 km-t futottam, rövidgatya+rövidujjú pólóban. A szél itt Szegeden emelg volt, úgyhogy nem fáztam, de a szembeszél (és az elmúlt hetekben a futás elhagyása) megemelte rendesen a pulzusomat...

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.03.27. 20:11:39

@pantomimes: bő 12 km-t mentem csak, nem is terveztem többet. Vasárnap mentem egy 20-ast a XVI. kerületben, de arról elfelejtettem posztolni :-(
süti beállítások módosítása