Ennyire futja

5 futó, ki tapasztaltabb, ki kevésbé, nekivág az ultrabalaton 212 kilométeres távjának. A blogban szeretnénk naplózni és megosztani a felkészülésünket, majd később tapasztalatainkat.

Friss topikok

  • nemethandrea6: Szia! Most találtam a cikkedre. Hasonló tünetekkel, hasonló helyzetben vagyok... Magam keresem a m... (2021.02.17. 08:21) Vertigo
  • pantomimes: @bencsikp: én is mennék jövőre, persze jövő év elején legyen nagy a lelkesedés!! Én most úgy látom... (2016.06.03. 08:10) Az én ultrabalatonom
  • bencsikp: Azt gondoltam, hogy ha nem írom meg gyorsan, újra hónapokat csúszna vagy el is maradna. De kit is ... (2016.05.31. 10:57) Minden nehézség ellenére: UB 2016
  • bencsikp: Alakul ez! Csak így tovább! (2016.04.22. 21:39) 100
  • bencsikp: Köszi! Kicsit stresszes is volt, folyton azt számolgattam, hogy hány nap vagy hány kili hátrányban... (2015.06.04. 12:59) 2014-ben 2014 km-t futottam...

Ultrabalaton élménybeszámolók

2011.01.31. 08:20 - pantomimes

Fogadjátok szeretettel a következő írást Sekiwake tollából.

A napokban vettem észre, hogy az ultrabalaton.hu erre az oldalra van átirányítva. Nem csak a cím, hanem a tartalom is megváltozott, és nem találom a régi oldalon összegyűjtött élménybeszámolókat a korábbi teljesítők tollából. Úgy gondoltam tehát, összeállítok egy listát olyan élménybeszámolókból, amiket olvasgatva átérezhetjük a rendezvény hangulatát, picit ráhangolódhatunk az eseménye. Linkek fejbenfutáshoz :-)

Nem találtam sok olyan beszámolót, amiben valaki részletesen leírja az egész csapat tevékenységét. Csapatban futók általában a saját szakaszukról írnak, amiben nem térnek ki a csapat egészére. Éppen ezért különleges BGY részletes beszámolója a 2010-es verseny 5 fős non-stop versenyéről (4 részben): 1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész

A Bébielefántok egy nagyon összeszokott csapat. Eddig minden Ultrabalaton versenyen indultak, de mindig a korábbi években megrendezett 2 napos viadalon. (Idén csak a non- stop csapatverseny kerül megrendezésre.)

V42 515 írása (5 fős non-stop váltó, 2009)

Futóblog csapat, ez inkább hangulatjelentés videóval (non-stop váltó, 2010)

Néhány beszámoló egyéni teljesítőktől. Ezekből sokkal több található az interneten. Az esemény hangulatát talán kevésbé, de a hosszú magányos küzdelmet nagyon jól átadják. Annak ellenére, hogy mi csapatban futunk, nem egyéniben, érdemes böngészgetni őket, mert tanulhatunk belőlük a frissítésről, bicajos kisérésről, a futás közben felmerülő problémák megoldásáról.

Gandi teljesítései: 2008, 2009

Gyaloggalopp: 2008 (itt a bringás kísérőnek is több problémával kell szembesülnie), 2009, 2010/1, 2010/2

Runner42: 2008/1, 2008/2. A 2008-as teljesítés a kísérője szemszögéből, 2009/1, 2009/2, 2009/3. Sajnos a 2010-es verseny beszámolóját nem fejezte be.

Szabó Béla (2009)

Arev (2010)

Lesi Zoltán (2010)

Mjocinak nem sikerült (2010)

Bozót kalandjai biciklis kísérőként (2010)

Remélem, minden link működik. Szeretném bővíteni az összeállítást, írjatok bátran, ha tudtok még jó leírást!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyirefutja.blog.hu/api/trackback/id/tr62626889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása