Ennyire futja

5 futó, ki tapasztaltabb, ki kevésbé, nekivág az ultrabalaton 212 kilométeres távjának. A blogban szeretnénk naplózni és megosztani a felkészülésünket, majd később tapasztalatainkat.

Friss topikok

  • nemethandrea6: Szia! Most találtam a cikkedre. Hasonló tünetekkel, hasonló helyzetben vagyok... Magam keresem a m... (2021.02.17. 08:21) Vertigo
  • pantomimes: @bencsikp: én is mennék jövőre, persze jövő év elején legyen nagy a lelkesedés!! Én most úgy látom... (2016.06.03. 08:10) Az én ultrabalatonom
  • bencsikp: Azt gondoltam, hogy ha nem írom meg gyorsan, újra hónapokat csúszna vagy el is maradna. De kit is ... (2016.05.31. 10:57) Minden nehézség ellenére: UB 2016
  • bencsikp: Alakul ez! Csak így tovább! (2016.04.22. 21:39) 100
  • bencsikp: Köszi! Kicsit stresszes is volt, folyton azt számolgattam, hogy hány nap vagy hány kili hátrányban... (2015.06.04. 12:59) 2014-ben 2014 km-t futottam...

Adventi (ámok)futás - nézzük meg a Dunát ónos esőben

2012.12.30. 00:48 - Navixaf

Címkék: futás havazás ámok Advent Duna havaseső

A siófoki félmaraton után pontosan öt hétig nem futottam: először lábon kihordtam egy betegséget, utána pedig a vizsgámra készültem - éjjel-nappal (sikerült, yeah :). Szóval a vizsga miatt f.stam rendesen, az egész előtte lévő héten szabadságon voltam, reggeltől estig tanultam, még egy rövid futásnyi időt sem akartam veszíteni. Én sem fiatalodok, amit egyik nap megtanultam - mint egy modern Kőműves Kelemen - másnapra elfelejtettem.
Vizsga után akár mehettem volna már, de annyi időt raboltam a családomtól a felkészülés alatt, hogy nem volt szívem mindjárt másnap ellógni. Meg mondjuk eléggé hideg is volt :)

Patakpart.jpg
A Rákos-patak partja Zuglóban szépen ki van világítva


Aranyvasárnap reggelére aztán fehér lepelbe burkolózott a város. A kötelező hógolyózás, hóhányás közben kitaláltam, hogy este elmegyek egyet futni a Rákos-patak partra - hóesésben!!!
A telefonomat is magammal vittem, egyrészt mert a Nike Vapor-on van zseb (ezzel a végére is értünk az előnyeinek) másrészt a Garmin lemerült a "hosszú" pihenő alatt. Így persze fényképezgetni is tudtam út közben, megörökítve az esti futás hangulatát. Mondjuk elég nehéz volt fotózni, mert a kabátujjból kicsapó pára állandóan a gép elé gomolygott.

M3.jpg
M3 a gyalogos-felüljáróról


A vasúti felüljárón átkelni sötétedés után eléggé sz.r, itt találtam ki, hogy ahelyett, hogy ugyanitt vissza kelljen menni, jobb lenne a Margit sziget - körút - Városliget útvonalon hazamenni.

Vasuti feluljaro.jpg Vonat.jpg
A vasúti felüljáró Vonat :)


Valószínűleg ekkortájt kezdett (havas)esőbe fordulni a havazás, de ezt akkor még nem vettem észre.

Patakpart2.jpg
A XIII. kerületben nincs kivilágítva a patakpart


A Váci út után sikerült megmártani az egyik cipőm orrát egy pocsolyában. Nem örültem. Valószínűleg éppen azt számolgattam, vajon mennyivel lesz hosszabb az út a Városligeten keresztül.

Vaci ut.jpg
Váci út, latyakosan


Végül a Duna parton elővettem a jobbik eszemet, néhány fotó után letettem a liget-tervről és visszafordultam.

Eszaki osszekoto.jpg Arpad hid.jpg
Északi összekötő vasúti híd Árpád híd
Duna hajoval.jpg
A Duna, hajóval


Csak visszafelé tűnt fel, hogy valószínűleg már nem hó, hanem havas eső esik, teljesen átázott a ruhám eleje valamint a nadrág mindkét combomon. A futás már nem termelt elég hőt, hogy melegen tartson, vagy a cipő kiszáradjon, kezdtem fázni. Meg kimerülni, időről-időre sétára kellett váltani.
Az M3 után persze eszembe jutott: ha lett volna annyi eszem, hogy nem megyek a Dunáig, épp most érnék haza. Végül nagy nehezen csak hazavergődtem.
Eléggé átfáztam, mindkét combom tökre bepirosodott - csak a forró fürdő után tért vissza lassan a normál színük.


A bejegyzés trackback címe:

https://ennyirefutja.blog.hu/api/trackback/id/tr244987202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bencsikp · http://ennyirefutja.blog.hu 2012.12.30. 11:57:27

Gratulálok a vizsgához! Mennyi lett a futás távja, rögtön 5 hét kihagyás után? Elég szép kihívás lehetett. De szépek a képek! :)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2012.12.30. 15:21:39

Köszönöm! Annyi embernek mondtam, hogy vizsgázni fogok, hogy nagyon ciki lett volna, ha nem sikerül... :)
18km lett így kereken, de csak 7 perces átlag jött ki úgy, hogy a fényképezésnél mindig leállítottam az órát (a kereszteződéseknél viszont nem). Azt hiszem nem a kihagyás volt a probléma, inkább a körülmények.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2013.01.06. 21:58:18

Jó kis futás volt ez!
A nem budapestiek kedvéért egy térképet is mellékelhettél volna :-)
süti beállítások módosítása