Ennyire futja

5 futó, ki tapasztaltabb, ki kevésbé, nekivág az ultrabalaton 212 kilométeres távjának. A blogban szeretnénk naplózni és megosztani a felkészülésünket, majd később tapasztalatainkat.

Friss topikok

  • nemethandrea6: Szia! Most találtam a cikkedre. Hasonló tünetekkel, hasonló helyzetben vagyok... Magam keresem a m... (2021.02.17. 08:21) Vertigo
  • pantomimes: @bencsikp: én is mennék jövőre, persze jövő év elején legyen nagy a lelkesedés!! Én most úgy látom... (2016.06.03. 08:10) Az én ultrabalatonom
  • bencsikp: Azt gondoltam, hogy ha nem írom meg gyorsan, újra hónapokat csúszna vagy el is maradna. De kit is ... (2016.05.31. 10:57) Minden nehézség ellenére: UB 2016
  • bencsikp: Alakul ez! Csak így tovább! (2016.04.22. 21:39) 100
  • bencsikp: Köszi! Kicsit stresszes is volt, folyton azt számolgattam, hogy hány nap vagy hány kili hátrányban... (2015.06.04. 12:59) 2014-ben 2014 km-t futottam...

6É futás

2011.04.13. 09:54 - pantomimes

Úgy alakult, hogy Sekiwake Budapestre jön ezért szerveztünk egy csapattalálkozót. A csapat 4/6-a tudott eljönni, egy jót beszélgettünk, tervezgettünk majd éjfél után elindultunk hárman az utolsó 6É futásra. Aznap délután már elkezdtem agyalni, hogy vajon mennyire öltözzek rétegesen, hosszú, vagy rövid nadrágot vegyek-e fel. Végül a rövid nadrág mellett döntöttem 2 réteg felső ruházattal. A többiek kicsit melegebben öltözködtek, kezdtem én is gyanút fogni, hogy nem lesz ennek így jó vége. Szerencsére a kocsiban volt melegebb öltözék így a futás előtt gyorsan átöltöztem. Sok futóblogos kollégát láttunk, megismerkedtem Bitliszbával, összefutottunk DaMartiannal, a jegyünket lekezelték már csak az indulásra vártunk.

Őszintén szólva nem tudtam mire számítsak azon az éjszakán, nem voltam még ilyen éjszakai futáson, nem tudtam mennyire veszélyes, vajon mennyire leszek álmos. Nagyon sok ember (egy híján 150) gyűlt össze aznap éjszaka a Móricz Zsigmond körtéren, már ekkor nagy feltűnést váltott ki a sok „sárga” futó. Normális emberek ebben az időpontban vagy alszanak, vagy szórakoznak valahol, de semmiképp sem futnak. Ezért az indulástól kezdve meghökkent arcokat láttunk az út során. Nagyon lassú, kényelmes, beszélgetős tempóban futottunk sok megállóval, amit nem is bántam így lehetőségünk nyílt beszélgetni, megismerni egymást. Annak ellenére, hogy a síneken futottunk és több alkalommal is jött szembe villamos egyáltalán nem éreztem veszélyesnek, a szervezés nagyon jó volt így senki sem maradt le, a csapat mindig megfelelően volt „terelgetve”. Amikor megérkeztünk a Moszkva térre már 1:30 is elmúlt, így amíg Sekiwake cipőt cserélt, addig Navixaf-al úgy döntöttünk, hogy visszafelé a 61É „járatát” választjuk. Remek járat volt az is, kicsit meghittebb volt a hangulat a szerény résztvevőszám miatt, de legalább tudtunk egy kicsit tempósabban haladni. Tulajdonképpen egy kört írtunk le Budapest belvárosában.

A Villányi úton elkezdtem érezni a talpam, nem igazán tudom miért jött elő éppen akkor ez a fájdalom, de szerencsére nem lett komolyabb következménye, csak egy apró figyelmeztetést kaptam. Hazafelé rakódtak le bennem az élmények, otthon még nézegettem a kapott 6É jegyet, már 3 óra volt mire ágyba kerültem, de aludni nem tudtam. A szívem még nem lassult le annyira egyrészt, másrészt tele voltam élményekkel, gondolatokkal, nagyon jó volt találkozni a többiekkel, remek hangulat volt a futáson, jó volt kikapcsolni kicsit a munkából.

Sokféle variációt hallottunk az éjszakai futás folytatásáról (májustól éjszaka is jár a 6-os villamos, tehát ezen az útvonalon nem kivitelezhető az esemény tovább), olvastam 2É futásról, volt arról is szó, hogy valahogyan megoldják, hogy maradhasson az útvonal. Nagyon drukkolok a szervezőknek, hogy sikerüljön folytatni ezt a hagyományt, a jövőben mindenképp szeretnék még menni ilyen jellegű örömfutásra.

Íme az index videója az eseményről:

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyirefutja.blog.hu/api/trackback/id/tr562822386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.04.13. 21:02:26

Ezt a tutiságos térképet a telefonod segítségével rajzoltad? Mekkora távot mértél pontosan?

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.04.14. 08:30:32

@Sekiwake: Igen, a kék pöttyök jelzik azokat a helyeket ahol megálltunk.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.04.14. 09:03:36

@pantomimes: Ez érdekes, bár nem emlékszem, hogy a 61É elején ilyen sokszor megálltunk.

Mekkora távot mértél?

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.04.14. 09:08:20

@Sekiwake: Összesen 11 km körül. Sajnos nem tökéletes ez a progi, egy idő után kezd kicsit megbutulni, nem értem, elkezdek tesztelni másféle progikat is, csak aza baj, hogy ebben már benne van több mint 120 edzés több mint 1400 kilije térképpel meg mindennel, aztán ezeket nem fogom tudni importálni sehova :(

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.04.14. 20:52:29

@pantomimes: Nem lehet, hogy a hardverrel van a a gond? Mégiscsak arra találták kia kütyüt, hogy telefonálj vele, nem arra, hogy a karodra szíjazva loholsz vele, közben ő meg műholdakkal társalog... Ehhez képest nem is rossz, hogy megjegyezte, merre jártunk.

Az edzéseidet nem tudod exportálni .gpx fájlokba? Mert ha igen, ezeket már feltöltheted mondjuk a futoterkep.hu-ra. No persze egyenként nem egy leányálom.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.04.15. 09:47:27

@pantomimes: Tök jó ez a beszámoló, ez alapján sajnálom, hogy nem voltam ott. Nagyon örülnék, ha lenne valami utódja ennek a rendezvénynek. Remélem, azóta már kialudtad magad. :-)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.04.15. 09:54:30

@Sekiwake: ezeket az "okostelefonokat" tulajdonképpen a telefonáláson kívül mindenre lehet használni :) Az az igazság ha resetelek mindent, akkor utána megint jól működik, de azt nem szeretem. A távokat jól méri tulajdonképpen (ha talál műholdat) más problémák vannak vele, azért még reménykedem hátha lesz valami javítás.

@azilinha: Köszi :) Én a 2É futásnak örülnék, az nagyon hangulatos lehet, de szó volt róla, hogy a rendes és az éjszakai villamos közé még beférnénk, majd meglátjuk. Azt tervezem, hogy a hétvégén kialszom magam :)
süti beállítások módosítása