Ennyire futja

5 futó, ki tapasztaltabb, ki kevésbé, nekivág az ultrabalaton 212 kilométeres távjának. A blogban szeretnénk naplózni és megosztani a felkészülésünket, majd később tapasztalatainkat.

Friss topikok

  • nemethandrea6: Szia! Most találtam a cikkedre. Hasonló tünetekkel, hasonló helyzetben vagyok... Magam keresem a m... (2021.02.17. 08:21) Vertigo
  • pantomimes: @bencsikp: én is mennék jövőre, persze jövő év elején legyen nagy a lelkesedés!! Én most úgy látom... (2016.06.03. 08:10) Az én ultrabalatonom
  • bencsikp: Azt gondoltam, hogy ha nem írom meg gyorsan, újra hónapokat csúszna vagy el is maradna. De kit is ... (2016.05.31. 10:57) Minden nehézség ellenére: UB 2016
  • bencsikp: Alakul ez! Csak így tovább! (2016.04.22. 21:39) 100
  • bencsikp: Köszi! Kicsit stresszes is volt, folyton azt számolgattam, hogy hány nap vagy hány kili hátrányban... (2015.06.04. 12:59) 2014-ben 2014 km-t futottam...

HHH3

2011.02.08. 00:45 - Navixaf

Címkék: hhh harmashatarhegy 3as6arh1

 

Szombaton harmadszor látogatott a Hármashatárhegyre (3as6arh1 :-) a Nike futóklub.

A szokásos kört futottuk (4,5 és 9 km), csak az elején elfelejtettem beindítani a Garmin-t, mert angelday-jel beszélgettem. Mivel eddig csak az első téli futásról hiányoztam, felmentést kaptam a jövő szombati eseményről, ugyanis a szüleimet fogjuk meglátogatni (3 hiányzást a szülő igazolhat, ugye :-).

A pálya elején egy kemény emelkedő szakasz van, azt még jól sikerült, sőt egészen a 3. km végéig nagyon jól mentem, előzgettem, mert nem bírtam az energiával, aztán hirtelen elfogyott az erőm, innen egyre szenvedősebb lett a végéig.

Többnyire letaposott havas vagy köves ösvényeken futottunk, itt-ott volt egy kis jegesedés is, de a legdurvább a déli oldal egy szakasza volt, ahol rendesen sártengerré vált a pálya. Ott kénytelen voltam a száraz kórókkal borított „hegyoldalon” futni, közben kb. 5x estem majdnem hasra a földből kilógó száraz tövekben. Az utolsó km-eken beért egy lelkes futócsapat, csatlakoztam hozzájuk, bár picit gyorsabban futottak a kényelmesnél. Egy játékos vizslának köszönhetően majdnem csoportos borulás történt, én pl. térddel simán oldalba rúgtam a kutyát. Szerencsére ezt is játéknak vette… A pálya legvégén a műúton tértünk vissza a Fenyőgyöngyéhez, itt persze nyomtam mint egy hülyegyerek (5 percen belül), szét is vertem a térdem, mire leértünk. Most meg zabálhatom a porcépítőt...

A célban várt minket a szokásos tea és rétes, mindkettő nagyon jól esett (mint mindig, most is meggyes rétest ettem). Rétesezés után megkaptam a tombolajegyemet, nyújtottunk, fényképezkedtünk majd következett a sorsolás. Szerencsém volt, nyertem egy UV zöld technikai pólót: olyan a színe, hogy ha fölveszem, akkor kb. a kínai nagy falat és még engem lehet szabad szemmel látni a világűrből :-)

Zime a következőképpen kommentálta az eseményeket a Futóblog-on:
„Hát nekem nagyon nem esett jól most ez a futás, teljesen low energy-n voltam (koránkezdődés miatti reggelihiányból kifolyólag :). Igaz, 3/4 9-kor még mindig filóztam, hogy menjek-e, aztán eldöntöttem, hogy megyek és az egyszerű emberekkel ellentétben 2 db 9-es kört fogok menni... aztán az 1 db is alig ment, még bele is kellett sétálnom... És a faszkivan, hogy a tombolát is mindig más nyeri...! (igen, célzás! :)”

 

A teljes táv 9 km körüli volt, amit bő 53 perc alatt teljesítettem.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyirefutja.blog.hu/api/trackback/id/tr832645838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.02.08. 20:35:43

Köszönet a leírásért!
Milyen porcépítőt eszel? Használ?

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.02.08. 20:49:19

@Sekiwake: Béres Porcerő Forte-t (ezért a reklámért küldhetnének pár dobozzal :-)
Hogy használ-e, azt nehéz lenne megmondani - mindenesetre kevés izületi problémám van, inkább megelőző jelleggel szedem. Napi kettő lenne az adag, én meg néha beveszek egyet, amikor eszembe jut. De pl. szombat délután már fájt a térdem, ezért este és vasárnap is bevettem, mára meg már nem fáj. Persze lehet, hogy magától is rendbejött volna...

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.02.08. 20:56:48

@Navixaf: Én egy másikat próbáltam. megelőzésképpen. Sajnos elfelejtettem a nevét. Ugyanaz volt benne (mennyiségre is), mint a Béresben, de jelentősen olcsóbb volt. Aztán hogy tényleg használt-e...
süti beállítások módosítása